14ο Γυμνάσιο Πειραιά - Αγ.Αναργύρων & Κω - Παλιά Κοκκινιά - e-mail: info@asmpir.gr - Τηλ.: 210 4200 917

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

Ξεκινάμε με εγγραφές... Καλή μας Χρονιά!!!!




Τα μαθήματα του Ανοιχτού Σχολείου Μεταναστών Πειραιά ξεκινούν την Κυριακή 20/9/2009, στις 17.00.
Οι εγγραφές καινούργιων μαθητών, όμως, θα ξεκινήσουν από τις 13/9/2009, 17.00-19.00. Την ίδια μέρα 13/9, στις 19.00, θα πραγματοποιηθεί γενική συνέλευση των διδασκόντων του σχολείου με θέμα τον προγραμματισμό εν όψη της έναρξης των μαθημάτων.

Το Δ.Σ.

Οι φίλοι που ενδιαφέρονται να βοηθήσουν στη λειτουργία του Σχολείου, μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας με e- mail ή να έρθουν να γνωριστούμε από κοντά
την Κυριακή 13/9 στις 18.00.

5 σχόλια:

  1. Εύχομαι καλή αρχή
    Θέλω να σας συγχαρώ για την προσπάθεια σας…
    Είμαι σχετικά κοντά στο σχολειο και δεν γνώριζα την ύπαρξη του (και ντρέπομαι γιαυτο)..
    από ένα φίλο blogger έμαθα για σας…
    Νοιώθω περήφανη που στο Δήμο μου λειτουργεί ένα σχολειό.. (μεταναστών)
    Κατάγομαι από περιοχή που οι δικοί μου έφευγαν μετανάστες….
    Οι παππούδες μου ήρθαν πρόσφυγες από την Μικρά Ασία…
    Γνωρίζω την ανασφάλεια αυτών των ανθρώπων..
    αλλά θέλω να πιστεύω ότι οι Έλληνες είμαστε φιλόξενοι και μακριά από όλους οι ξενοφοβία….
    Είμαστε πολίτες αυτού του κόσμου…
    Είμαι κοντά σας και θα ήθελα να φανώ κάπου χρήσιμη…
    Σας γράφω το email μου mariabergidi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχομαι ολόψυχα καλή αρχη και καλη σχολική χρονιά να εχετε στο τοσο σπουδαίο εργο που επιτελειτε...

    Χαιρομαι που βλέπω εδω την καλή μου "ανεμώνη" ν ανταποκρίνεται αμέσως μολις πληροφορήθηκε την υπαρξη του σχολείου σας. Ευχομαι ν ακολουθήσουν και άλλοι.

    Αρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @
    ανεμωνη

    Σ' ευχαριστούμε θερμά.

    Τα καλά σου λόγια και η ευαισθησία σου αποτελούν παράδειγμα και κίνητρο.

    Σου έγραψα και στο μειλ σου... οπότε, θα τα πούμε και πιο αναλυτικά.

    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @
    aristodimos

    Σ' ευχαριστούμε θερμά φίλε Άρη... αν γιορτάζεις (που έτσι νομίζω) πολλές ευχές.

    Η δική σου η πρόθεση έφερε εδώ όχι μόνο την ανεμώνη αλλά και άλλους φίλους.

    Να είσαι καλά. Προσφέρεις πολλά στο σχολείο. Σ'ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή αρχή εύχομαι. Και εγώ έμαθα για αυτή σας την προσπάθεια από τον Aristodimo.
    Θα ήθελα να βοηθήσω. Αν νομίζετε πως μπορώ να βοηθήσω στα μαθήματα το email μου είναι dyosmaraki88@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή